blog-bg-1

blog. nowości. artykuły.

Jak bez klikania przesyłać zamówienia z Amazon…

Budować wspaniałe doświadczenie Klienta

„Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta.” [Jeff Bezos, CEO Amazon.com]

1995 rok. To wtedy właśnie Jeff Bezon sprzedał pierwszą książkę za pomocą Amazon.com. Dzisiaj Amazon.com to firma charakteryzująca się największą dynamiką wzrostu w historii rynku e-commerce. Sprzedaż przez Amazon to bardzo dobry krok w stronę zwiększenia zasięgu i wielkości sprzedaży.

426 przedmiotów na sekundę. Dużo podwójnej pracy.

Mechanizm platformy Amazon.com jest bardzo rozbudowany i dostarcza szerokich możliwości w zakresie realizacji sprzedaży. Platforma otwiera nowe możliwości sprzedaży oprócz dużych firm, również dla małych przedsiębiorstw i osób prywatnych.

Jak duży jest to potencjał, możemy prześledzić z ulubionych przez amerykanów statystyk. W minonym okresie przedświątecznym Amazon zanotował sprzedaż 426 przedmiotów na sekundę! Według oficjalnego komunikatu Amazon sprzedał w tym okresie 36,8 miliona towarów. Paczki zostały dostarczone do Klientów w 182 krajach.

Niech rośnie sprzedaż, nie koszty. Bez klikania przesyłać zamówienia z Amazon do dowolnego ERP.

Nie lada wyzwaniem przy rosnącej sprzedaży przez Amazon Marketplace jest odpowiedź na pytanie: jak bez klikania przesyłać zamówienia z Amazon, które pojawiają się w naszym profilu do naszego systemu ERP?

„Średnio należy przyjąć, że jedna osoba przepisuje zamówienia do Subiekt GT w około 10 minut. Dziennie mamy blisko 50 zamówień. To cały dzień pracy, jeżeli założymy, że pracownik nie robi sobie żadnej przerwy. A to przecież niemożliwe.”

– powiedział nam Klient z branży poligraficznej, dla którego zrealizowaliśmy projekt integracji z Amazon Marketplace.

W TaskCentre odpowiedź na pytanie: Jak bez klikania przesyłać zamówienia z Amazon? może wyglądać w ten sposób:

Stworzenie procesu integracji Amazon Marketplace z dowolnym ERP, realizujemy przy pomocy gotowych narzędzi, a projektujemy przyjemną metodą przeciągnij-i-upuść.

Jak przedsiębiorca z Polski może wykorzystać potencjał Amazon?

„Przy pomocy TaskCentre możemy bez klikania przesyłać zamówienia z Amazon = automatycznie pojawiają się nam zamówienia z Amazon w Subiekt GT. A sprzedajemy w tej chwili na rynku angielskim – Amazon.co.uk i niemieckim – Amazon.de. I myślimy o kolejnych. Wyeliminowaliśmy koszty przepisywania zamówień do Subiekta do zera. Produkujemy sprzedawane towary, więc gdy wpada automatycznie zamówienie do Subiekta TaskCentre od razu informuje nas o tym, że towar jest zarezerwowany, jak dokonana jest płatność, czy możemy wysyłać do Klienta, czy musimy towar skompletować na magazyn. TaskCentre również automatyzuje nam wysyłkę do Klienta przez UPS.”

Więcej możliwości wzrostu sprzedaży przez internet

Dynamika rynku e-commerce na całym świecie i także coraz mocniej w Polsce, pokazuje, że następuje przesunięcie obszaru sprzedaży na internet. Nowe rynki, bazy Klientów, a także możliwość szybkiego wyróżnienia oferty, powoduje że firmy coraz częściej i odważniej inwestują w narzędzia do handlu elektronicznego.

Dużą popularnością cieszą się integracje e-commerce z posiadanymi rozwiązaniami ERP. Zmieniający się moment sprzedaży, zmieniające się nawyki zakupowe Klientów, wpływają znacząco na budowanie przewagi konkurencyjnej w jak najskuteczniejszej automatyzacji procesów zamawiania, sprzedaży i dostawy towarów.

Połączenie za pomocą TaskCentre platform e-commerce takich jak: Amazon, ebay, Magento, PrestaShop, WellCommerce, shoper.pl, SellSmart,… z systemami takimi jak: Subiekt GT/nexo, SAP Business One, Sage, Comarch (Optima, CDN XL, Altum), WF-MAG, Vendo ERP lub Microsoft Dynamics (AX, NAV, CRM),… łatwo i skutecznie zmniejsza koszty wymiany informacji, eliminuje błędy ludzkie, obniża koszty związane ze zmianami w systemach dziedzinowych, a przede wszystkim rzeczywiście informacje trafiają automatycznie i natychmiast w miejsce docelowe.

Zapraszamy do kontaktu!

 

By | 2017-08-03T15:58:03+00:00 Kwiecień 2nd, 2014|Amazon, Dla e-commerce, Integracja e-commerce|0 Comments

About the Author: