Transform Data przykład integracja prestashop
Dzisiaj kilka słów o nowym narzędziu dostępnym w TaskCentre = Transformation Data, w przykładzie integracja PrestaShop. Narzędzie pojawiło się w nowej wersji TaskCentre 4.7. [...]
Integracja shoplo.pl
Integracja shoplo.com z systemami ERP stała się pożądanym elementem w ułatwieniu sprzedaży internetowej, szczególnie gdy rośnie dynamicznie liczba zamówień. Platforma eCommerce shoplo.com to jedna [...]
Integracja IAI-Shop
W tym artykule chciałbym zapoznać Was, drodzy czytelnicy, z możliwościami jakie oferuje TaskCentre w integracji IAI-Shop z ERP. Będą to opisy względnie techniczne, raczej [...]
SAP Business One: Raportowanie i Alerty
SAP Business One: Raportowanie i Alerty Jako w pełni zintegrowana aplikacja do zarządzania firmą, SAP Business One, zapewnia organizacjom stabilną i wydajną platformę do [...]
10 sposobów na poprawę rentowności w firmie
10 sposobów na poprawę rentowności w firmie Menadżerowie są na najwyższym poziomie struktury organizacyjnej zarządzania firmy i są odpowiedzialni za ciągły rozwój firmy, ciągłą [...]
Integracja systemów i aplikacji: Dlaczego firmy potrzebują integracji?
W miarę rozwoju organizacji, zapotrzebowanie na dane w czasie rzeczywistym się zwiększa. Szczególnie pojawia się zapotrzebowanie na dane z różnych obszarów organizacji (cross-departamental data), w różnym zakresie, za różnych krokach realizacji procesów biznesowych. W firmach, które posiadają różne aplikacje oznacza to, że procesy biznesowe stają się chaotyczne, zmniejsza się wydajność pracowników oraz rozwój biznesu może zastąpić stagnacja.
Integracja eCommerce: Integracja Magento ERP. Zobacz rozwiązania TaskCentre
Dowiedz się jak możesz przeprowadzić skutecznie i sprawnie projekt: integracja Magento ERP. Zapytaj nas jakie jeszcze systemy ERP integrujemy z Magento.
Integracja e-commerce. 3 główne przewagi TaskCentre®
Dzisiaj to już nie szybkość otwarcia się na Klientów w internecie decyduje o ich przyroście, ale tak ważne elementy, jak właściwe dopasowanie oferty i dotarcie z nią do grupy docelowej, rzetelne informowanie Klientów o ofercie sprzedaży, wiarygodne dane oraz szybkość, z naciskiem na jakość, obsługi Klientów. Istnieje na rynku szereg narzędzi, które pozwalają na właściwą prezentację oferty, dotarcie z nią do właściwych Klientów oraz śledzenie ich preferencji zakupowych.