blog-bg-1

blog. nowości. artykuły.

Połączenie sklepu Shoper z Subiektem

Szukasz sprawdzonego rozwiązania, które zintegruje Twój sklep Shoper? Połączenie sklepu Shoper z Subiektem, oprogramowaniem firmy InsERT, nigdy nie było tak łatwe i skuteczne.

Połączenie sklepu Shoper z Subiektem, zawiera następujące realizacje zadań:

  • automatyczne przesyłanie i aktualizacja stanów magazynowych z Shoper do Subiekta,
  • dwukierunkowe przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekta, bez dotykania klawiatury,
  • automatyczne uaktualnianie statusów zamówień wraz z informacją o statusie płatności,
  • automatyczna rezerwacja towarów wraz z możliwością zamawiania u Dostawców,
  • automatyczne przekazywanie zamówień do realizacji z opcją informowania Klientów o statusie bieżącym zamówienia,
  • automatyczne uaktualnianie cen w Shoper, według zdefiniowanych w Subiekcie warunków cenowych,
  • regularne monitorowanie stanów magazynowych w Subiekcie i alertowanie o stanach minimalnych,
  • synchronizacja wielu magazynów Subiekta do jednego lub wielu sklepów Shoper,
  • pełna synchronizacja towarów wraz opisami oraz mediami,
  • pełna synchronizacja drzewa kategorii i podkategorii,
  • automatyczna synchronizacja Kontrahentów,
  • możliwość obsługi zamówienia od złożenia przez Klienta w Shoper, aż do wydruku etykiety przesyłki kurierskiej na magazynie,

Połączenie sklepu Shoper z Subiektem przygotowane jest na gotowej, rozwijanej od 16 lat platformie TaskCentre.

Projektowanie procesów połączenia Twojego Subiekta z Shoper, odbywa się w oparciu o ponad 50 gotowych narzędzi, metodą przciągnij-upuść, w graficznym edytorze.

Nie potrzebujesz żmudnego, czasochłonnego programowania. Także w przypadku specyficznych procesów w Twojej firmie, czy późniejszych modyfikacji. Eliminujesz znacząco koszt używania mechanizmu połączenia sklepu Shoper z Subiektem.

Połączenie sklepu Shoper z Subiektem przynosi natychmiastowe korzyści:

  • eliminacja, zbędnie powtarzających się czynności wielokrotnego wprowadzania danych,
  • ograniczenie błędów ludzkich wynikających z rutyny,
  • większa dokładność danych,
  • skrócenie czasu realizacji zamówień,
  • eliminacja kosztownych błędów dostaw,
  • zmniejszenie kosztów operacyjnych oraz konieczność zatrudniania pracowników tymczasowych w okresach sezonowego wzrostu sprzedaży,

Skontaktuj się z nami!

By | 2017-08-03T15:58:03+00:00 Kwiecień 24th, 2014|Dla e-commerce, Integracja, Integracja e-commerce, shoper.pl|0 Comments

About the Author: