blog-bg-1

blog. nowości. artykuły.

SAP Business One: Raportowanie i Alerty

Jako w pełni zintegrowana aplikacja do zarządzania firmą, SAP Business One, zapewnia organizacjom stabilną i wydajną platformę do zarządzania zadaniami biznesowymi. Umożliwia dostęp do wielu informacji istotnych dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Pozwala to na reakcję na zmiany danych.

Manualny monitoring podatny jest jednak na generację błędów oraz nieefektywne wykorzystywanie czasu pracowników.

W dzisiejszych czasach, klient oczekuje otrzymania potwierdzenia zamówienia oraz poinformowania o terminie dostawy w momencie złożenia zamówienia. Obsługa takich zleceń, pochodzących z różnych kanałów sprzedażowych (portale aukcyjne, sklep internetowy, sklep stacjonarny etc.) może być bardzo czasochłonna. Manualne tworzenie powiadomień dla obsługi w SAP Business One zabiera cenny czas i angażuje zasoby.

Korzystając z modułu zarządzania usługami dostępnego w SAP Business One, możemy dostarczyć wsparcie dla usług oraz zapytań kierowanych przez klientów. Analogicznie jednak, ostrzeganie klientów, inżynierów i dostawców zewnętrznych o odnowieniach usług oraz prac, jest również pracą manualną, która może powodować opóźnienia i mieć wpływ na poziom świadczonych usług.

Rozwiązanie? Automatyczne dostarczenie powiadomień z pomocą TaskCentre

Gdy zamówienie zostało zrealizowane, następnym oczywistym krokiem jest potwierdzenie nadania towaru. TaskCentre® może dynamicznie monitorować SAP Business One i automatycznie wysyłać powiadomienia e-mail lub SMS do klientów, potwierdzające: „Zamówione towary zostały wysłane”. Zgłoszenie to, zredagowane na dowolną treść, może zawierać więcej informacji, np. spodziewaną datę dostawy i przyporządkowany numer referencyjny.

TaskCentre® może również zintegrować się z zewnętrznymi systemami dostawy w celu pobierania informacji takich jak status dostawy lub dowód dostawy i umieścić te dane w SAP Business One (automatycznie!). Następnie, korzystając z tych danych umieszczonych uprzednio systemie, powiadomienia mogą zostać wysłane do klientów, przekazując im link do strony kuriera, umożliwiający śledzenie przesyłki. Dodatkowo TaskCentre® może automatycznie generować wewnątrz firmowe alerty do menadżerów, informując ich o statusach dostaw do kluczowych klientów.

W momencie, gdy dostawa towaru została potwierdzona, TaskCentre może pobrać te informacje i wygenerować dla klienta (z poziomu SAP Business One) powiadomienie o tym fakcie. Zawiadomienie to może być również użyte do zainicjowania zwrotnej kampanii (np. ankiety oceniającej) lub promowania dodatkowych usług. Takie działanie poprawia jakość obsługi klienta i pozwala odkrywać nowe możliwości.

Automatyzacja powiadomień z SAP Business One

TaskCentre® może być również używany do monitorowanie Karty Klienta w SAP Business One np. w celu sprawdzenia dat odnowień dla kolejnych usług.Po skonfigurowaniu, TaskCentre®, może automatycznie wysłać przypomnienia do klienta ostrzegające o kończącej się obsłudze i konieczności odnowienia np. abonamentu.

Jeżeli z kolei w systemie SAP Business One umieścimy zgłoszenie serwisowe otrzymane od klienta,TaskCentre® zbierze potrzebne dane i wyśle ostrzeżenie (e-mail lub SMS) do odpowiedniego inżyniera. Alert może podać szczegóły złożonego wniosku prac, w tym np. problemy i potrzebę zamówienia części niezbędnych do realizacji naprawy, jak również lokalizację pracy oraz datę i czas wykonania na jaką zostało zaplanowane.

SAP Business One: Raportowanie i Alerty.

Kolejny praktyczny przykład:

Inżynierowie są zazwyczaj bardzo zajętymi pracownikami, spiesząc się od jednego klienta do kolejnego, nie zawsze mają czas na raportowanie swoich prac. Dlatego, często posiadają zaległości w składaniu niezbędnych formularzy dokumentujących prace. Uzupełnienie ich, jest niezbędne, aby utrzymać bazę klientów „up-to-date”. TaskCentre® sprawdzi progres prac i wyśle przypomnienie/ powiadomienie do inżyniera jeśli nie ukończył odpowiedniego formularza, prosząc aby zrobił to jak najszybciej.

To tylko nieliczne scenariusze zawierające możliwości platformy TaskCentre® Notifications& Alerts dla SAP Business One.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak dodać automatyczne powiadomienia i alertowanie do SAP Business One, wypełnij poniższy formularz lub zadzwoń: 730 000 481.

By | 2017-08-03T15:57:57+00:00 Październik 11th, 2016|Alerty i Powiadomienia|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment